Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
באימייל: sales@100dek.co.il
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים דרך האתר.
לקוחות קיימים יוכלו לבצע הזמנות גם באימייל, פקס או WhatsApp.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 6 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
מחלקות מוצרים
שלום,
בימים אלה אנו מעדכנים את האתר ובקרוב כל מלאי המוצרים יוזן למערכת.
אם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים או נתקלתם במוצר שמופיע כ"לא במלאי",
אל תהססו לפנות אלינו כדי שנבדוק את זמינותו במחסן או נקדם את הזמנתו עבורכם.
חלק מהמחירים עדיין לא מעודכנים. נשתדל לשפר כל הצעת מחיר שיש לכם!

הסבר על סימני המלאים

לכל המוצרים באתר תוכלו לראות את סימון רמת המלאי כדי לתכנן את הקניה בצורה יעילה יותר.
לדוגמא, תוכלו להזמין מוצרים חלופיים הנמצאים במלאי במקום אלה שתכננתם ולא נמצאים במלאי כרגע. כך תוכלו לקצר את זמן ההמתנה למשלוח.

כדי להקל, רמות המלאים מוצגות ב-4 סימנים צבעוניים: ירוק, צהוב, אדום ואדום-שחור.
- מוצר קיים במלאי
- מוצר קיים במלאי, אבל המלאי נמוך
- חסר במלאי, יוזמן מספק
- חסר במלאי שלנו וגם במלאי הספק

מערכת האתר מחוברת ישירות למערכת המלאי של החנות, כך שחיווי המלאים יראה מצב אמיתי בכל רגע.

ההחלטה על רמת מלאי נמוכה בחנות שונה לכל מוצר ונקבעת מהרבה גורמים כמו עלות המוצר, יכולת שלנו לאחסן את המוצר, קלות השגת המוצר, קצב מכירות ועוד... אם אתם לא מזמינים כמויות גדולות של אותו מוצר, סימון מלאי הנמוך לא אמור להטריד אתכם. לרוב סימון מלאי נמוך נועד לסמן לנו שצריך למלא את המלאי.

זמן אספקת המוצרים תלוי מאוד במלאי של המוצרים שהזמנתם, מלאי של החנות וגם של הספקים שלנו.
כשכל המוצרים שהזמנתם קיימים במלאי החנות, הם ישלחו אליכם תוך מספר ימים בודדים, כך שסיכויים גבוהים שתקבלו את ההזמנה תוך כשבוע.

כשלפחות מוצר אחד לא קיים במלאי ויש צורך להזמין אותו מהספק, ההזמנה שלכם תמתין להגעת כל המוצרים שהזמנתם לפני שתשלח אליכם. מוצרים שקיימים במלאי נשמרים עבורכם בצד עד להגעת שאר המוצרים.
אם אתם רואים שלוקח יותר מדי זמן למוצר להגיע, תוכלו לפנות אלינו ולפצל את ההזמנה כך שמוצרים שקיימים במלאי ישלחו אליכם מיידית ומוצרים שיגיעו מהספק ישלחו כשיגיעו. במקרה כזה תשלמו פעמיים על המשלוח.

כשכל המוצרים שאנחנו מזמינים מהספק קיימים במלאי שלו, יקח כשבועים עד שהמוצרים מגיעים למשרדינו ועוד מספר ימים עד שהם יגיעו אליכם, כלומר זמן משלוח יהיה כשבועיים וחצי - שלושה.
כשמוצרים חסרים במלאי הספק, לספק עצמו יכול לקחת מספר שבועות עד שהוא משיג את המוצרים, עוד כשבועים עד למשרדינו ועוד מספר ימים עד שההזמנה תגיע אליכם, כלומר זה יכול לקחת גם מעל חודש.

בעמוד הזמנות שלי תוכלו לראות את מצב ההזמנה. בפירוט ההזמנה תוכלו לראות את המצב העדכני של כל מוצר שהזמנתם, האם הוא שמור במחסן או שהוא הוזמן מהספק. באותו עמוד תוכלו גם לראות היסטוריה של ההזמנה, תאריכים של שינוי מצב ההזמנה, הערות, מספר משלוח וכו'.

בכל מקרה של עיכוב לא צפוי אנו נודיע לכם על כך באי-מייל ונציין זאת בהערות של הזמנה.

אם אתם חושבים שיש עוד מידע שיעזור לכם ליעל את תהליך ההזמנות שלכם, נשמח לשמוע על כך.

קניה מהנה!
התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: