Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
באימייל: sales@100dek.co.il
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים דרך האתר.
לקוחות קיימים יוכלו לבצע הזמנות גם באימייל, פקס או WhatsApp.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 6 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
מחלקות מוצרים
שלום,
בימים אלה אנו מעדכנים את האתר ובקרוב כל מלאי המוצרים יוזן למערכת.
אם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים או נתקלתם במוצר שמופיע כ"לא במלאי",
אל תהססו לפנות אלינו כדי שנבדוק את זמינותו במחסן או נקדם את הזמנתו עבורכם.
חלק מהמחירים עדיין לא מעודכנים. נשתדל לשפר כל הצעת מחיר שיש לכם!

מה הוא מוצר בהזמנה מיוחדת?

מוצר מסומן כ-"הזמנה מיוחדת" מסיבות הבאות:
  • מוצר יקר שנמכר לעיתים רחוקות ולא משתלם להחזיק אותו במלאי
  • מוצר גדול שקשה לנו לאחסן אותו
  • מוצר שהמחיר שלו משתנה כל הזמן בהפרשים גדולים מכדי שאנחנו נספוג את השינויים

מוצרים בהזמנה מיוחדת בד"כ לא יהיו קיימים במלאי החנות ויהיה צורך להזמין אותם מהספק.

שימו לב שמחיר המוצר יכול להשתנות לשני הכיוונים גם לאחר ההזמנה שלו.
אם יהיה צורך לעדכן את המחיר, אנו ניצור אתכם קשר כדי לוודא שאתם מסכימים למחיר החדש.

כפי שמפורט בתקנון האתר, אין אפשרות להחזיר מוצרים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת פרט למוצרים תקולים במסגרת האחריות.
התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: