facebook pixel למה חלק מהמוצרים שמופיעים כ-חסרים במלאי אפשר להזמין וחלק לא? • www.100dek.co.il
Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
אפשר ליצור איתנו קשר באימייל: sales@100dek.co.il
בטלפון: 072-3344500 (ימים א'-ה', 8:00-16:00)
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911 (הודעות בלבד)
עגלת קניות

העגלה ריקה

למה חלק מהמוצרים שמופיעים כ-חסרים במלאי אפשר להזמין וחלק לא?

סיבות שבגללן עלול האתר לא לאפשר לבצע הזמנה למוצר שמסומן כ-"חסר במלאי" :
  • לספק לוקח המון זמן לשלוח לנו את המוצר ואני לא יכול לדעת בוודאות מתי המשלוח יגיע, כך שאנו לא רוצים שתחכו סתם
  • קשה להשיג את המוצר ולספק בד"כ אין אותו במלאי, כך שזמן ההגעה שלו אלינו לא ידוע
  • אנו לא רוצים להמשיך למכור את המוצר ועוד לא הספקנו להוריד אותו המוצר מהאתר

מקרים בהם האתר יאפשר לבצע הזמנה גם כשהמוצר חסר במלאי:
  • מוצר בד"כ קיים במלאי הספק
  • גם אם המוצר לא קיים במלאי הספק, הספק מאפשר לבצע הזמנה מראש - במצב הזה יכול לקחת די הרבה זמן עד שהמוצר יגיע אליכם
התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: