facebook pixel למה חלק מהמוצרים שמופיעים כ-חסרים במלאי אפשר להזמין וחלק לא? • www.100dek.co.il
Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
אפשר ליצור איתנו קשר באימייל: sales@100dek.co.il
בטלפון: 072-3344500 (ימים א'-ה', 8:00-16:00)
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911 (הודעות בלבד)
עגלת קניות

העגלה ריקה

לפי הנחיות פיקוד העורף, עקב המצב הביטחוני, המחסן סגור.
נוכל לטפל בהזמנות שלכם לאחר שהמצב ירגע וינתן אישור להפעיל מקומות עבודה לא חיוניים.
יחד ננצח!

למה חלק מהמוצרים שמופיעים כ-חסרים במלאי אפשר להזמין וחלק לא?

סיבות שבגללן עלול האתר לא לאפשר לבצע הזמנה למוצר שמסומן כ-"חסר במלאי" :
  • לספק לוקח המון זמן לשלוח לנו את המוצר ואני לא יכול לדעת בוודאות מתי המשלוח יגיע, כך שאנו לא רוצים שתחכו סתם
  • קשה להשיג את המוצר ולספק בד"כ אין אותו במלאי, כך שזמן ההגעה שלו אלינו לא ידוע
  • אנו לא רוצים להמשיך למכור את המוצר ועוד לא הספקנו להוריד אותו המוצר מהאתר

מקרים בהם האתר יאפשר לבצע הזמנה גם כשהמוצר חסר במלאי:
  • מוצר בד"כ קיים במלאי הספק
  • גם אם המוצר לא קיים במלאי הספק, הספק מאפשר לבצע הזמנה מראש - במצב הזה יכול לקחת די הרבה זמן עד שהמוצר יגיע אליכם
התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: