Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
באימייל: sales@100dek.co.il
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים דרך האתר.
לקוחות קיימים יוכלו לבצע הזמנות גם באימייל, פקס או WhatsApp.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 6 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
מחלקות מוצרים
שלום,
בימים אלה אנו מעדכנים את האתר ובקרוב כל מלאי המוצרים יוזן למערכת.
אם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים או נתקלתם במוצר שמופיע כ"לא במלאי",
אל תהססו לפנות אלינו כדי שנבדוק את זמינותו במחסן או נקדם את הזמנתו עבורכם.

למה חלק מהמוצרים שמופיעים כ-חסרים במלאי אפשר להזמין וחלק לא?

סיבות שבגללן עלול האתר לא לאפשר לבצע הזמנה למוצר שמסומן כ-"חסר במלאי" :
  • לספק לוקח המון זמן לשלוח לנו את המוצר ואני לא יכול לדעת בוודאות מתי המשלוח יגיע, כך שאנו לא רוצים שתחכו סתם
  • קשה להשיג את המוצר ולספק בד"כ אין אותו במלאי, כך שזמן ההגעה שלו אלינו לא ידוע
  • אנו לא רוצים להמשיך למכור את המוצר ועוד לא הספקנו להוריד אותו המוצר מהאתר

מקרים בהם האתר יאפשר לבצע הזמנה גם כשהמוצר חסר במלאי:
  • מוצר בד"כ קיים במלאי הספק
  • גם אם המוצר לא קיים במלאי הספק, הספק מאפשר לבצע הזמנה מראש - במצב הזה יכול לקחת די הרבה זמן עד שהמוצר יגיע אליכם
התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: