Main logo הזמנות מתקבלות דרך האתר
באימייל: sales@100dek.co.il
בפקס: 077-5558685
ב-WhatsApp: 054-7887-911
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים דרך האתר.
לקוחות קיימים יוכלו לבצע הזמנות גם באימייל, פקס או WhatsApp.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 6 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום שלישי בין השעות 0 ל-1) היו מוכנות תוך דקה אחת.
פרטים נוספים
מחלקות מוצרים
שלום,
בימים אלה אנו מעדכנים את האתר ובקרוב כל מלאי המוצרים יוזן למערכת.
אם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים או נתקלתם במוצר שמופיע כ"לא במלאי",
אל תהססו לפנות אלינו כדי שנבדוק את זמינותו במחסן או נקדם את הזמנתו עבורכם.
חלק מהמחירים עדיין לא מעודכנים. נשתדל לשפר כל הצעת מחיר שיש לכם!

מה זה BoxIt?

מה זה BoxIt?
BoxIt היא מערכת תאים (Lockers) המפוזרים ברחבי הארץ, בעיקר בתחנות דלק, מרכזי קניות ומקומות ציבוריים אחרים.
שירות זה מאפשר לכם לאסוף את ההזמנה קרוב לבית, בדרך לעבודה או בלילה, כשיש לכם זמן פנוי.
לא צריך לחכות לשליח ולא צריך לעמוד בתור בסניף הדואר!
התאים של BoxIt הם תאים אלקטרוניים, מאובטחים ולרוב מוצבים במקומות מאוישים באופן קבוע.

שירות BoxIt מסופק ע"י חברת Flying Cargo, המפעילה גם את שירותי FedEx בארץ.

איך זה עובד?
  1. בוחרים שירות BoxIt כשיטת המשלוח להזמנה
  2. בוחרים את המיקום של התאים אליהם תרצו שהחבילה תגיע
  3. רושמים את מספר הטלפון הנייד אליו ישלח SMS עם הסיסמא לתא שלכם
  4. מקבלים אימייל ממערכת האתר המציין שהחבילה שלכם הועברה לשליח של BoxIt
  5. בשעות הלילה החבילות מפוזרות לתאים האלקטרוניים ברחבי הארץ
  6. בסביבות 7 בבוקר למחורת מקבלים SMS נוסף עם הקוד לתא שמכיל את החבילה שלכם וקישור ל-Waze שיביא אתכם עד למקום
  7. מגיעים לתא שבחרתם, מקלידים את הקוד על המסך של המתקן, התא נפתח ואתם מקבלים את החבילה

כמה דגשים:
  • עליכם לאסוף את החבילה עד לחצות של אותו היום בו קיבלתם את ה-SMS עם הסיסמא!
  • אם יש בעיה כלשהי לאסוף את החבילה באותו היום, תוכלו להתקשר למוקד השירות של BoxIt בטלפון 1-700-077-038 ולבקש להאריך את זמן האיסוף ב-24 שעות נוספות. אם לא תאספו את החבילה, היא תחזור למשרדינו ללא החזר של דמי המשלוח.
  • ההזמנות ל-BoxIt נאספות ממשרדינו בימי א' עד ה' אחרי הצהריים.


עיר למיקוד המפה:


מקרא

התחברות:
האתר מאובטח ע"י:
כאן ניתן לשלם באמצעות: